Dossierbeheerder Boekhouder - Fiscalist / Kantoorverantwoordelijke - Boekhoudkundig-administratief bediende

Vacature 1: dossierbeheerder boekhouder - fiscalist

Wegens de groei van onze kantoren te Ieper, Roeselare en Torhout zijn we op zoek naar een dossierbeheerder (m/v)

Functieomschrijving:

  • Autonoom beheer van jouw eigen klantendossiers
  • Voeren van de volledige boekhouding
  • Opmaken BTW-aangiftes, tussentijdse- en eindbalansen en jaarrekeningen
  • Invullen van aangiftes vennootschaps- en personenbelasting
  • Pro-actief meedenken met je klant

Profiel:

  • Bacheloropleiding Accountancy-Fiscaliteit
  • Klantgericht, focus op KMO klanten
  • Leergierig en gedreven
  • Een echte team player

Aanbod:

  • Uitdagende job in een professionele en dynamische werkomgeving
  • Aantrekkelijk salaris met extralegale voordelen (FT of 4/5de mogelijk)
  • Permanente vorming via externe en interne opleidingen

 

Kriebelt het al om te starten?

Stuur uw sollicitatie naar ellen.roelens@bofisc.be

 

Vacature 2: Kantoorverantwoordelijke

Wegens de groei van het kantoor te Roeselare zijn we op zoek naar een kantoorverantwoordelijke (m/v)
 
Functieomschrijving:

Als kantoorverantwoordelijke ben je de rechterhand van de zaakvoerder. Je helpt mee met de dagelijkse leiding en de uitbouw van het kantoor.
Je houdt ervan om je collega's te ondersteunen en op te leiden. De klanten kunnen rekenen op je fiscale expertise en je gedrevenheid.
Begeleiden en pro-actief adviseren is je stokpaardje, dit zowel naar klanten als medewerkers toe.

Profiel:

  • Bachelor of Master Accountancy-fiscaliteit
  • Ervaring in de sector is noodzakelijk
  • Klantgericht, focus op KMO klanten
  • Leergierig en gedreven

Aanbod:

  • Uitdagende job met veel verantwoordelijkheid in een professionele en dynamische werkomgeving
  • Aantrekkelijk salaris met extralegale voordelen
  • Permanente vorming via externe en interne opleidingen
  • De mogelijkheid om op termijn een eigen vestiging volledig te leiden en dit binnen een gestructureerde groep!

 

Kriebelt het al om te starten?

Stuur uw sollicitatie naar ellen.roelens@bofisc.be

 

Vacature 3: Boekhoudkundig-administratief bediende

Wegens de uitbouw van ons kantoor in BRUGGE zijn we op zoek naar een boekhoudkundig-administratief medewerker (m/v)

Functieomschrijving:

  • Onthaal en telefonie
  • Agenda- en klantenbeheer
  • Personeelsadministratie
  • Facturatie en debiteurenbeheer
  • Ondersteuning dossierbeheerders
  • Inboeken aankoop- en verkoop- en financiële verrichtingen
  • Voorbereiding BTW & IC-aangifte
  • Hulp bij diverse boekhoudkundige taken
  • Ondersteuning bij digitalisering kantoor

Profiel:

  • Graduaat of Bacheloropleiding Accountancy-fiscaliteit of gelijkwaardig
  • Klantgericht, punctueel en zelfstandig
  • Gedreven en hands-on
  • Een echte team player

Aanbod:

  • Boekhoudkundig werk (2/3) - administratie (1/3)
  • Veelzijdige job in een professionele en dynamische werkomgeving
  • Aantrekkelijk salaris met extralegale voordelen (FT of 4/5de mogelijk)

 

Kriebelt het al om te starten?

Stuur uw sollicitatie naar ellen.roelens@bofisc.be